خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شهرستان فاروج با معلمین و فرهنگیان به مناسبت روز معلم

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج فاروج به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران و بزرگداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به برگزاری مراسم دیدار با معلمین و فرهنگیان شهرستان کردند.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام و المسلمین صالحی فر اظهار کرد: هیچ شغلی مهمتر از معلمی نیست زیرا که معلمی شغل انبیاست و شما معلمین در راهی حرکت می‌کنید که برترین انسان‌های تاریخ بشریت همچون پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) آن راه را رفته‌اند.


حجت الاسلام و المسلمین صالحی فر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک فرارسیدن هفته معلم به جامعه فرهنگیان افزود: محبوب ترین اقشار در بین مردم معلمین هستند زیرا خداوند حب معلمین را در دل مردم قرار داده است.

او بیان کرد:قسم خداوند به قلم که همان ابزار یادگیری دانش است نشان دهنده‌ی جایگاه والای علم و دانش است و بیانگر لزوم تکریم از جایگاه عالم و معلم است.

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه فاروج عنوان کرد: یکی از خصوصیات مهم شهید مطهری این بود که توانست محور وحدت حوزه و دانشگاه باشد.

مهدی صالحی فر با اشاره به اهمیت مطالعه آثار شهید مطهری در جهت شناخت نسبت به همه مکاتب و تقویت جریان اسلامی گفت: ترویج فرهنگ شهید مطهری راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است و باید به شخصیت ایشان و تفکر ناب این شهید بزرگوار در این موقعیت توجه شود.

در پایان مراسم به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم شهرستان پرداخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها