خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه طبس خبر داد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه طبس گفت: بيش از ٢٠٠ برنامه و 14 برنامه شاخص در هفته عقيدتی سياسی در سطح ناحيه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسيج سپاه طبس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۴۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

حجت الاسلام محمد نظری فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج ازخراسان جنوبی ، به مناسبت هفته عقيدتی سياسی اظهار کرد: بيش از ٢٠٠برنامه و 14برنامه شاخص در این هفته در سطح ناحيه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسيج سپاه طبس اجرا خواهد شد .

وی با بيان اینکه ارتقای بصيرت دینی و همچين معرفت سياسی از جمله این دو هدف است، افزود: این اهداف مهمترین محورهای برنامه های هفته عقيدتی سياسی شهرستان را تشکيل می دهد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه طبس با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که هر کس کلمه ای را به من بياموزد ، من را بنده خود کرده است گفت : هفته عقيدتی سياسی در سپاه همزمان با شهادت استاد شهيد مرتضی مطهری از ١٢اردیبهشت شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد که همزمان با هفته معلم می باشد.


وی با بيان اینکه معرفت دینی جایگاه مهمی دارد ، خاطرنشان کرد: قدرت سپاه به تسليحات و امکانات نظامی نيست بلکه قدرت سپاه معنویت است و اساس سپاه معنویت است که حفظ این امر مهم بر عهده نمایندگی ولی فقيه در سپاه با اجرای برنامه های متنوع عقيدتی و سياسی می باشد.


وی با بيان اینکه افزایش بصيرت سياسی جامعه یکی از اولویت ها در حوزه عقيدتی سياسی است ، تلاش می کنيم با برگزاری گفتمان و نشست های بصيرتی سبب ارتقای بصيرت سياسی مردم به ویژه در راستای حمایت از کالا و توليد داخلی شویم.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه طبس در ادامه یادآورشد: اجرای نشست های سياسی و بصيرتی در سطح حوزه های مقاومت ، دیدار با امام جمعه ، دیدار با خانواده شهدای روحانی و معلم،زنگ ایثار ،همایش یاد مطهر ، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهيد مطهری و صد ها برنامه دیگر از جمله برنامه های هفته عقيدتی سياسی در سپاه طبس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها