فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

بیش از ۷۰ گروه جهادی در گرمسار در قالب رزمایش "جهادگران فاطمی" ساماندهی شدند

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه بیش از ۷۰ گروه جهادی در گرمسار در قالب رزمایش "جهادگران فاطمی" ساماندهی شدند، گفت: روز شنبه این رزمایش آغاز به کار میکند.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۴۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی ظهر امروز در نشست خبری با اعضای بسیج رسانه ضمن بیان اینکه رزمایش " جهادگران فاطمی" همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور گروه‌های جهادی با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) آغاز می‌شود، اظهارداشت: در شهرستان گرمسار نیز بیش از ۷۰ گروه جهادی در این رزمایش حضور خواهند داشت.

بیش از ۷۰ گروه جهادی در گرمسار در قالب رزمایش
وی با اشاره به اینکه این رزمایش با برگزاری افتتاحیه در میدان صبحگاه سپاه با حضور مسئولان شهرستانی واستانی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در آئین افتتاح این رزمایش، رژه خودرویی در سطح شهرستان از میدان امام تا محله کم برخوردار راه آهن برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در ادامه به توضیح روند فعالیت گروه‌های جهادی پرداخت و گفت: گروه‌های جهادی منتخب بمدت یکروز در محله کم برخوردار راه آهن اقدام به فعالیت‌های جهادی از جمله ساخت ومرمت منازل محرومان شناسایی شده، زیباسازی محله، نظافت ولایروبی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزش‌های بومی محلی می‌کنند.
گلینی توزیع بسته‌های معیشتی، ایستگاه صلواتی و پذیرایی سنتی با محصولات اقتصاد مقاومتی در ورودی محله و ایستگاه راه آهن را از دیگر خدمات این گروه‌ها برشمرد و افزود: هم زمان با روز دوم برگزاری این رزمایش، گروه‌های جهادی در سایر محلات شهر وروستا‌ها بصورت غیر متمرکز طبق برنامه اقدام به فعالیت جهادی می‌کنند.
وی یادآور شد: در این رزمایش از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و اقشار نیز استفاده می‌شود و آئین اختتامیه آن روز جمعه ۲۳ اردیبهشت باحضور مسئولان گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار تجلیل از برترین‌های گروه‌های جهادی در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت توسط بسیج اداراتاز برنامه‌های دیگر این رزمایش عنوان کرد و گفت: برنامه فعالیت‌های جهادی در تمامی رسانه‌های محله و کانال‌های شهرستانی مرتبط انتشار می‌یابد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی است، ابراز داشت: کشور ما در این زمان بیش از گذشته نیاز به تفکر، روحیه واقدام جهادی دارد وهمه مسئولان نیز میبایست با روحیه جهادی، فرهنگ تفکر وکار جهادی را در کشور بسط وگسترش داده و به گفتمان رایج تبدیل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار