از فرماندهان نیروی قدس:

شهدای خان طومان جلوی بزرگترین توطئه علیه جمهوری اسلامی را گرفتند

ساری-از فرماندهان نیروی قدس گفت: شهدای مدافع حرم بویژه شهدای خان طومان از عزیزترین کسان خود گذشتند و به جبهه مقاومت پیوستند تا جلوی بزرگترین توطئه علیه جمهوری اسلامی را بگیرند.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۵۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای خان طومان با حضور خانواده‌های شهدا و همسنگرهایشان در سالن حضرت رقیه (س) لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران برگزار شد.

در این مراسم سردار موسوی از فرماندهان نیروی قدس گفت: اگر امروز در یمن ۱۲ کشور ائتلاف می‌کنند و به مردم مظلوم یمن که غیرنظامی هستند یورش می‌برند و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند بخاطر اسلام است.

او افزود: این شهدای مدافع حرم بویژه شهدای خان طومان از عزیزترین کسان خود گذشتند و به جبهه مقاومت پیوستند تا جلوی بزرگترین توطئه علیه جمهوری اسلامی را بگیرند.

سردار موسوی ادامه داد، امروز تمام خیابان‌های شهر‌های مازندران این دیارعلویان پر از تمثیل شهدای خان طومان و نشان از علاقه مردم غیور این استان نسبت به شهدایشان است.

او تصریح کرد: این عزیزان رفتند تا اسلام برقرار باشد و همانطور که پیامبر اکرم (ص)می‌فرمایند: مسلمانی صبح کند و به داد مسلمان دیگر نرسد مسلمان نیست و اگر مسلمانی فریاد زد که مسلمانان به داد ما برسید اگر مسلمان بدادشان نرسد مسلمان نیست.

سردار موسوی از فرماندهان نیروی قدس گفت: این شهدا به داد مسلمانان جهان رسیدند آن هم برای احیای دین و نجات اسلام، این همه مسافت را رفتند تا تکلیف خود را انجام دهند اگر چنین نبود داعش که ۱۲ هزار نیروی خود را در عراق و همین تعداد را در سوریه برای به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع اعزام کرد به دیگر کشور‌های منطقه نیز حمله می‌کرد.

سردار موسوی افزود: داعش در دیوار‌های عراق و سوریه نوشتند ما فرزندان ابوسفیان هستیم و وارد خاک ایران خواهیم شد و حتی گفتند حرم‌های امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه و تمامی اماکن مقدسه را با خاک یکسان خواهیم کرد، چونکه این اماکن را شرک می‌دانستند؛ اما همین رزمندگان مرز دفاع از اسلام را از ایران به سوریه و عراق و لبنان بردند.

او افزود: اینان به اماکن تاریخی عراق و سوریه هم رحم نکردند و قصدشان نه تاریخ و اسلام بلکه این است بشریت را زیر سلطه صهیونیسم و آمریکا ببرند و برای اهدافشان کشتار راه انداختند که گردن زدن ۱۴۰۰ دانشجوی شیعه در یک روز تنها گوشه‌ای از وحشی گری‌های این تکفیری‌ها بود./صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها