ساری- معاون روابط عمومی سپاه کربلا ، از پخش مجموعه مستند تلویزیونی «نشان کربلا» از شبکه تبرستان از امروز عصر خبر داد .
کد خبر: ۹۴۳۰۲۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

مجموعه مستند تلویزیونی«نشان کربلا» روی آنتن شبکه تبرستان

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیح در ساری، از پخش مجموعه مستند تلویزیونی «نشان کربلا» از شبکه تبرستان، خبر داد و گفت:با فرارسیدن اردیبهشت مقاومت گروه تلویزیونی سپاه کربلا مستند برای گرامیداشت ۱۶ شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، مجموعه مستندی را تولید کرد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا افزود: خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، فرماندهان و همسنگران شهدای مدافع حرم خان طومان در این مستند روایتگری می‌کنند.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با یادآوری این مطلب که در سال ۹۵ جمعی ۱۶ رزمنده از لشکر ۲۵ کربلا در خان طومان، حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: ۱۶ اردیبهشت سال ۹۵ رزمندگان شجاع و غیرتمند لشکر ۲۵ کربلا در جنگ نیابتی جبهه کفر علیه جبهه اسلام، مردانه مقاومت کردند ومعادلات دشمنان را برهم زدند.

سخنگوی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه از آن تاریخ اردیهشت در تقویم مازندران به نام اردیبهشت مقاومت نامگذاری شد، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه بازخوانی مقاومت و ایستادگی شهدای مدافع حرم در مقابل دشمنان، موجب تقویت روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه می‌شود.

به گفته سرهنگ ابراهیمی گتابی عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است و برای ادای دین به شهدا کمترین کار برزگداشت شهدا، است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها