سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به همراه فرماندار، بخشدار، فرمانده شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان در منطقه سیل زده بخش بولی شهرستان چوار حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به همراه فرماندار، بخشدار، فرمانده شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان در منطقه سیل زده بخش بولی شهرستان چوار حضور پیدا کرد.

سردار شاکرمی در جریان این بازدید ضمن حضور میدانی و بررسی مشکلات مردم مناطق سیل زده و نیز بازگشایی مسیر مواصلاتی روستای گلال شهدا، از توزیع آرد، پتو و بسته های معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل خبر داد.

وی افزود: سیل زدگان خواهان رسیدگی عاجل به مشکلات و برآورد خسارت هستند و چنانچه این اقدام صورت نگیرد، خسارات میلیونی مخصوصا در حوزه زیرساختی و راهداری به خسارت میلیاردی تبدیل می شود.

سردار شاکرمی ادامه داد: با گذشت یک هفته از سیل ویرانگر در منطقه بولی و علیرغم آسیب جدی به چندین پل و راه ارتباطی، اقدامات اساسی صورت نگرفته است.

هم اکنون امکان تردد خودروهای سبک از پل های آسیب دیده به سختی امکان پذیر است اما به دلیل خسارت وارد شده هر لحظه امکان ریزش کامل وجود دارد.

ارسال نظرات