خبرهای داغ:
گام های استوار جهادگران در میدان خدمت رسانی،

برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان سمنان

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت:رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۰۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان سمنان با بیان اینکه تشکیل بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۷۹ به دستور مقام معظم رهبری نمونه بارز تشکیل یک جبهه خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین بوده است گفت: ۱۷ اردیبهشت ماه و در سال روز تشکیل بسیج سازندگی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در همه شهرستان های استان سمنان به صورت همزمان و با مرکزیت شهرستان شاهرود برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این رزمایش گروه های جهادی با اعزام به روستا ها و مناطق محروم استان کار خدمت رسانی را انجام می دهند افزود: این رزمایش به مدت ۱۰ روز در استان ادامه خواهد داشت.
سردار دامغانی با بیان اینکه در استان سمنان ۱۲۰۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند تصریح کرد: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی در ابعاد مختلفی شامل آبرسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، مدرسه، خانه بهداشت، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.
وی تصریح کرد: حضور گروه های جهادی در مناطق محروم باعث امید آفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان اظهار داشت: سپاه و بسیج محرومیت زدایی را از اولویت به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده اند و در این راه از همه ظرفیت ها و توان استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار