رزمایش جهادگران فاطمی در بوشهر برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی همراه با تجلیل از گروه‌های جهادی برتر هم‌زمان با سراسر کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۰۴۵۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم گفت: داشتن شغل متعالی یکی از بزرگترین نعمت‌های خدا به انسان است که حضور در سپاه و بسیج سازندگی از این نوع مشاغل به حساب می‌آید.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افوزد: شغل متعالی یعنی این که انسان در آن شغل ضمن خدمت به مردم به عنوان شغل اصلی خود، از ثواب و عنایات خداوند نیز بهره‌مند می‌شود.
آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: دو چیز در عالم وجود دارد که تمام عالم بر آن استوار است یکی عدالت و دیگری احسان است.
عدالت یعنی تمام امور جای خود باشد. همه امور شایسته باشد و احسان یعنی این که یک کار رفع چالش از زندگی دیگران کند.
در مدیریت جامعه اگر هر شخصی که شایسته است در سر جای خود قرار گیرد عدالت نامیده می‌شود احسان نیز تمامی ضعف‌ها و چالش‌های اجتماعی را برطرف می‌کند.
وی افزود: خداوند به شما فرمان داده هم عدالت بورزید و هم احسان کنید. بسیج سازندگی هم احسان می‌کند و هم عدالت. به همین دلیل کار شما یک کار متعالی و آسمانی است و در تاریخ ایران و منطقه این کار نیک و نام نیک شما مانا است.
آیت الله صفایی بوشهری ضمن بیان این که امیرالمؤمنین علی علیه السلام اولین پرچم‌دار بسیج سازندگی در جهان اسلام بود، گفت: حضرت علی علیه السلام نخلستان‌ها، چاه‌ها و نهر‌هایی را تأسیس کرد و وقف فقرا کرد و شما نیز به امیرمؤمنان علیه السلام اقتدا می‌کنید.
بسیج سازندگی فرهنگ اسلامی و ایرانی ما است و شما با این کار بزرگ حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینید
وی در پایان گفت: استان بوشهر در عرصه‌های فرهنگی و هنری جایگاه پرفروغی داشته و الان نیز در عرصه‌ی سازندگی می‌درخشد.
بسیج سازندگی بدون ادعا در روستا‌ها حضور پیدا می‌کند و خدمت می‌کند و مردم بسیار از شما راضی هستند.
در انتهای مراسم پس از اجرای گروه سرود بسیج هنرمندان از جهادگران فاطمی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات