فرمانده سپاه کربلا:

جهادگران بسیجی با خدمت به مردم پروژه ناامیدسازی دشمنان را نقش برآب می‌کنند/ آغاز رزمایش ۳ هزار جهادگر بسیجی در مازندران

ساری-فرمانده سپاه کربلا بابیان اینکه جهادگران بسیجی در خدمت مردم عزیز هستند بدون آنکه دیده شوند، افزود: جهادگران با خدمت خود به مردم درحوزه‌های مختلف توطئه‌های دشمن را برای ایجاد ناامیدی در کشور، نقش برآب می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۶۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، محمود حسینی پور استاندار مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جهادگران بسیجی در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حماسه سازان کربلای خان طومان، با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی، خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دادند، گفت: جهادگران بسیجی در هر ماموریتی که به ان‌ها محول می‌شود، بدون هیچ منتی وارد کار می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا بابیان اینکه جهادگران بسیجی در خدمت مردم عزیز هستند بدون آنکه دیده شوند، افزود: جهادگران با خدمت خود به مردم د رحوزه‌های مختلف توطئه‌های دشمن را برای ایجاد ناامیدی در کشور، نقش برآب می‌کنند.

خبر

سردارمسلمی در ادامه از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از امروز تا ۲۶ اردیبهشت ماه هم خبر داد و یادآور شد: جهادگران در این بازه زمانی در عرصه‌های مختلف، برای خدمت به مردم نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ۵ هزار گروه‌ جهادی در سامانه سپاه کربلا ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار گروه جهادی در عرصه‌های اموزشی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی حضور دارند و تفاوت  این رزمایش با سال‌های گذشته در آن است که تیم‌های جهادی به صورت تخصصی در اقشار مختلف سازماندهی شده و به تحقق اهداف و خدمت به مردم می‌پردازند.

سردار مسلمی اضافه کرد: در دولت انقلابی و خدمتگزار آیت الله رئیسی همکاری و همراهی مسئولین با گروه‌های جهادی مضاعف شده است که در سال‌های گذشته این همراهی بسیار ضعیف بود وگروه‌های جهادی از نهاد‌های متولی ودستگاه‌های اجرایی گله‌مند بودند.

خبر
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه شخص استاندار مازندران پیگیر گروه های جهادی و رزمایش جهادگران است، افزود: این پیگیری ها از مقام عالی دولت  در استان مازندران بی سابقه است. 

سردار مسلمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم با همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی، خدمات خوبی به مردم ارائه بدهیم و جهادگران بسیجی نشان دادند که برای اعتلای انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی پای این نظام ایستاده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار