در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت معلم و شهید والامقام مرتضی مطهری(ره) مراسم گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی امروز، ۱۷ اردیبهشت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۳۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مراسم هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه در نمازخانه ناحیه‌ مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با حضور همه پایوران، سربازان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی در ناحیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، گفت: این شهید حکیم و فیلسوفی توانمند بود که تشنگان علم و معرفت زمان خود را سیراب می‌کرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در مقام شهید مطهری، گفت: امام خمینی(ره) خطاب به شهید والامقام مرتضی مطهری از واژه پاره تن استفاده کرد و این نشان از جایگاه و مقام شهید مطهری نزد امام خمینی(ره) دارد.

اربابی افزود: همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در سپاه و بسیج به نام روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است و هرساله ویژه برنامه‌هایی را در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت مربیان، مدیران و هادیان عقیدتی و سیاسی در سطح شهرستان اجرا می‌کنیم.

وی بیان کرد: مربیان عقیدتی سیاسی رسالت مهم و خطیری بر دوش دارند و در راستای انجام ماموریت محوله خود باید این استاد و فیلسوف را الگو و اسوه خود قرار دهند.

در پایان از چند تن از پایوران، فعالان، مربیان عقیدتی ـ سیاسی و هادیان سیاسی ناحیه و بسیج به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات