رزمایش جهادگران فاطمی در سرخه برگزار شد

همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بسیجیان و گروه های جهادی در میدان بهشتی سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۸۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت سالروز بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گروه های جهادی بسیجی شهر و روستا و مسئولین و مدیران ادارات شهرستان در میدان بهشتی سرخه برگزار شد.

دراین رزمایش ابتدا سرهنگ ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه ضمن قدردانی از همه جهادگران بسیجی در همه ایام سال خصوصاً در دوران مبارزه با کرونا اظهار کرد: امروز به بهانه ۱۷ اردیبهشت به فرمان امام عزیز و تاسیس بسیج سازندگی گرد هم آمده ایم برای مردم عزیزی که طعم شیرین خدمت را توسط جهادگران در جهاد سازندگی  در ابتدای خدمت چشیدند اما به بهانه های مختلف با مجموعه‌های دیگر ادغام شد و جای خالی کار مردمی و جهادی احساس شد و لذا سازمان بسیج سازندگی تاسیس شد.

او افزود: در دوران مبارزه با کرونا در غرب ما شاهد ماسک دزدی و در شرق ما شاهد ماسک دوزی و کمک به هم نوع و روحیه ایثار و فداکاری بودیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه خاطرنشان کرد: امروز به برکت حضور مردم و رهبری مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف در حوزه مقابله با کرونا در سطح شهرستان اتفاقات خوبی افتاد و با دوخت ماسک، ضدعفونی معابر و رزمایش مواسات و در کلان بحث واکسیناسیون که با همت دولت و با حضور بسیجیان،با ایجاد مراکز واکسیناسیون با نام سردار شهید سلیمانی میزان فوت شدگان تک رقمی و بسیار کم شده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه کار جهاد گران را عملی مقدس دانست و شهدایی همچون باکری، خرازی، همت را از پیشتازان عرصه ایثار و شهادت برشمرد.

او افزود: برای پیشرفت کشور؛ ما نیاز به کار جهادی داریم و امروز جهاد مربوط به عرصه نظامی نیست و در زمینه اقتصادی، علمی و سایبری نیاز به حرکت جهادی جهت پیشرفت و آبادانی داریم.

امام جمعه سرخه ادامه داد: جهاد به معنای کار پرتلاش و پرحجم است البته بدون هدف نیست. کار و جهاد یک کار هدفمند است یعنی مومن خلایی احساس و برای آن خلأ تلاش و مشکل را برطرف می کند.

اشرف بیان داشت: در دوران دفاع مقدس هشت سال در جهاد مبارزه، بعد در جهاد اقتصادی و سایبری و تحریم بودید ولی خدا را شکر کشور از نظر اقتصادی، علمی ، تکنولوژی، پزشکی، ورزشی و نیروی انسانی در حال پیشرفت است. چالش وجود داشته ولی متوقف نشده و این حرکت حرکت جهادی عموم مردم ایران است.

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه با حضور در جمع جهاد گران وعرض تبریک خدمت همه جهاد گران با اشاره به این موضوع که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست، از زحمات همه جهادگران بسیجی تشکر و بر ضرورت حرکات جهادی در ایام سال و سازماندهی نیروها جهت کیفی سازی و نیل به اهداف تاکید کرد.

او افزود: آنچه در جنگ و جهاد سازندگی اتفاق افتاد کم نبود، و کسانی که در کار جهادی بسیجی وار شرکت کردند مثل شهید صفا و مرحوم غضنفر ادهم که خدمت کردند و این نشان دهنده این است که از همان زمان جنگ نیاز این توان و ظرفیت بوده و هر جا جهادگران به صورت شفاف و از صمیم قلب وارد شدند کارها به نفع مردم پیش رفته است.

فرماندار شهرستان سرخه بیان داشت: بسیج سازندگی کارگشاست و باعث افتخار و مباهات است که از توان آنها برای حل مشکلاتی که از دست بعضی از دستگاه های اجرایی خارج می شود به نفع مردم ساماندهی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار