دامغان_ جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمّد (عج) استان سمنان گفت: حاکمیت اراده جهادی در گروه‌های مقاومت یکی از بارزترین مؤلفه‌های گروه‌های جهادی و جهادگران است.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۹۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمّد (عج) استان سمنان صبح امروز در همایش جهادگران فاطمی در سپاه ناحیه شهرستان دامغان و با حضور جهادگران ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان جهاد سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری اظهار کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی» از امروز به مدت 10 روز در سراسر استان سمنان با نقش‌آفرینی جهادگران در عرصه‌های گوناگون اجرا می شود.

سردار شوقانی حاکمیت اراده جهادی در گروه‌های مقاومت را یکی از مؤلفه‌های گروه‌های جهادی دانست و بیان کرد: جهادگران شهرستان دامغان با توجه به مشکلات پیش آمده در این سال‌ها در حوزه‌های خشکسالی، سیل و... با انگیزه الهی و اراده مستحکم در حل مشکلات به میدان آمدند و مسائل و مشکلات را به حداقل رساندند و همه جهادگران با اراده قوی به عرصه جهاد و ایثار وارد می شوند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمّد (عج) استان سمنان با اشاره به اولویت چندین ساله استان در حوزه آبرسانی گفت: در منطقه محروم سرکویر شهرستان دامغان در چندین پروژه انتقال آب شرب و آب کشاورزی، لایروبی قنوات، محرومیت زدایی و بیابان‌زدایی شاهد نقش‌آفرینی مؤثر گروه‌های جهادی بودیم.

وی با اشاره به افزایش روحیه سازندگی و مسئولیت‌پذیری نوجوانان و جوانان به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های جهادگران افزود: حضور جهادگران دانش‌آموز، دانشجو و بسیجیان محلات در اردوهای طرح هجرت دستیابی به اهداف عالی گروه‌های جهادی یعنی امیدآفرینی و نقش مؤثر این گروه‌ها برای هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را به دنبال داشت.

جانشین سپاه قائم آل محمّد(عج) استان سمنان گفت: درک صحیح و عمیق از نیازهای مردم، برنامه‌ریزی و شناسایی عرصه‌های مورد نیاز یکی دیگر از شاخصه‌های جهادگران و گروه‌های جهادی می باشد.

شوقانی با اشاره به فعالیت‌های گسترده جهادگران در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: حضور گروه‌های طلاب، گروه‌های تخصصی بسیج جامعه پزشکی، جهادگران سلامت در حوزه بهداشت و درمان و هم‌افزایی با شبکه بهداشت و درمان در سطح کلان جامعه موجب به حداقل رسیدن رشد این ویروس و از دیگر عرصه‌های فعالیت و نقش‌آفرینی جهادگران بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی امروز با رمز (یا فاطمه الزهرا «س») در سراسر استان آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها