تجلیل از مقام و جایگاه معلم در شهرستان قدس

آیین گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مقام معلم شهید استاد مطهری به همت مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۰۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

  به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود شهرستان قدس ،این مراسم با حضور رابطین نمایندگی در حوزه ها ، مربیان عقیدتی ، روابط عمومی حوزه ها ، هادیان سیاسی و فعالان قرانی برگزار شد.

دراین مراسم دکتر کوشکی ضمن تقدیر از مقام شامخ استاد مطهری ،مقام معلم را در رشد وتربیت انسانی رفیع و با عظمت دانست و بر رفع مشکلات و دغدغه های معلمان تاکید کرد. وی  لزوم ارتقاء و توجه بیشتر به آموزش و پرورش به عنوان نهاد تعلیم وتربیت و اینده سازان کشور را یادآور شد . وی سپس با اشاره به تحولات بین المللی و غرب آسیا به تبیین رویکرد انقلاب اسلامی  در خصوص تحولات منطقه ای و به ویژه جایگاه فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت  پرداخت.

بنا بر همین گزارش آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان نیز همراه با برگزاری محفل انس با قران با دعوت از دوقاری سرشناس و مطرح کشوردر روز گذشته در استانه مقدس امامزادگان حضرتین (ع) برگزار شد.

خبرنگار بسیج/ محمودغلامی

ارسال نظرات
آخرین اخبار