موسی پور در گفتگویی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی عنوان کرد؛

رکورد 1200 حامی در مدت 25 روز شکسته شد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان گفت: با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین ، جذب یک هزار و ۲۰۰ حامی در مدت زمان 25 روز، رکوردی قابل ملاحظه می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۶۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، موسی پور مسئول بسیج سازندگی ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی  ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی در خصوص اقدام انجام شده اظهار کرد: با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری کمیته امداد جذب یک هزار و ۲۰۰ حامی در مدت زمان ۲۵ روز، رکوردی قابل ملاحظه است.

عرفان موسی پور مسئول بسیج سازندگی ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان  ضمن اشاره به فعالیت های واحد مددجویی بسیج سازندگی، اظهار کرد: در تعیین سرپرستی یک هزار و ۲۰۰ حامی برای یک هزار و ۴۵۰ ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک شهر کرمان ، چترود و شهداد تحت عنوان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت داشته ایم.

وی گفت: با اجرای این طرح، جذب یک هزار و ۲۰۰ حامی در مدت زمان 25 روز، رکوردی قابل ملاحظه می باشد.

موسی پور همچنین از اهدا 12 سری کالای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش در مناطق شهداد ،چترود و اختیار آباد خبر داد و افزود: این اقلام شامل یخچال، گاز ،لباسشویی ،قالی و جاروبرقی می باشد.

وی به آموزش های اشتغال زایی و همچنین کارآفرینی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد اشاره و بیان کرد: این آموزش ها به کمک مربیان فنی و حرفه ای و بسیج در منطقه چترود و توسط گروه جهادی شهید رجایی رحیم آباد صورت گرفت.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان به فعالیت های واحد عمرانی بسیج سازندگی با همکاری گروه های جهادی اشاره و خاطر نشان کرد: ساخت ۳۳ باب منزل کامل، واحد شهداد برای مدد جویان کمیته امداد با کمک گروه های جهادی شهدای گمنام شهداد و گروه جهادی شهید کاظمی و شهید زمانی به مدت یکسال با تعداد ۶۵ جهادگر انجام شد.

موسی پور ادامه داد: ۹۰ چشمه دستشویی و ۱۷ چشمه حمام توسط ۵ گروه جهادی با تعداد ۴۰ نفر در بازه زمانی ۳ ماهه برای مددجویان تحت پوشش در روستاهای بخش های شهداد و چترود احداث شد.

وی همچنین از ساخت 90 چشمه دستشویی و حمام در سیل منطقه زهکلوت توسط گروه جهادی شهید علی شفیعی ، شهید فرخ یزدانپناه ، موکب القدس و شهید احمدی با استمداد ۵۴ نفر با فاصله زمانی ۱۴ روز انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار