ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: اگر مشاهده کردیم که دشمن از همه طرف به ایران هجوم آورده قطعا بخاطر تکامل اقتدار ایران در جهان است.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۶۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶

هجمه رسانه‌ای دشمن علیه ایران بخاطر اقتدار نظام اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان  شامگاه شنبه ا7 اردیبهشت ماه با قرائت پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز حماسه خان طومان  با حضور حاج غفار باقری از فرمانده ارشد جبهه مقاومت ،حسینی پور استاندار مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و  دیگر مسئولان استانی و لشکری و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

سردار مسلمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یادو خاطره ۱۶ شهید والامقام حماسه خان طومان با بیان اینکه ایرن اسلامی هرچه دارد از شهدا است، گفت: عزت و شرف و اقتدار ایران اسلامی به واسطه ایثار شهدا است.

فرمانده سپاه کربلا آرامش و امنیت کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدا یک پیام دارند و اگر  وصیت نامه شان را بررسی میکنیم آن پیام این است که  می گویند به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت باشید.

سردار مسلمی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر همه مسئولین و همه اقشار مردم به معنای واقعی کلمه، گوششان به لسان مقام عظمای ولایت باشد قطعا دشمن هیچ کاری برعلیه این مرزو بوم پیش نخواهد برد، اضافه کرد:امروزه دشمن به دنبال تفرقه، ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم است.

هجمه رسانه‌ای دشمن علیه ایران بخاطر اقتدار نظام اسلامی در جهان است
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به اوج تکامل خود رسید و به بلندترین قله‌های پیشرفت در حوزه‌های مختلف دست یافت، افزود: اگر مشاهده کردیم که دشمن از همه طرف به ایران هجوم آورده قطعا بخاطر تکامل اقتدار ایران در جهان است.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی بیش از گذشته نیاز به حمایت دارد، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم قطعا هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی می کند و نقشه‌های شوم آنان را باطل می‌سازد.

فرمانده سپاه کربلا به پیچیده‌ترین جنگ دشمن بر علیه ایران که همان جنگ شناختی و ادراکی است، اشاره کرد و افزود: دشمن با انواع ترفندها و حیله ها، درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم وظیفه داریم، از انقلاب عزیز حمایت و دفاع کنیم، گفت: جریان جبهه انقلاب و مردم ولایت مدار در شرایط حساس قرار گرفتند و در این شرایط همگی به معنای واقعی کلمه درحال حمایت از انقلاب هستند.

فرمانده سپاه کربلا جهاد تبیین را مهم‌ترین راه برای حمایت انقلاب دانست و افزود: با عمل و رفتار خود و نیز با خدمت به مردم می‌توان بزرگترین جهاد تبیین را راه انداخت.

سردار مسلمی درپایان سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم صبور و ولایتمدار و شهید پرور مازندران همچنان پای انقلاب ایستاده هستند، گفت: دشمن درتلاش است تا واقعیت‌ها را وارانه نشان بدهد، اما همه مسئولان با عمل خود و مردم با حضور در میدان می‌توانند دشمن را در اهداف خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها