نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی

معلمان سکاندار و محور اصلی تحولات در نظام تعلیم و تربیت هستند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور اعضای شورا در تالار فرهنگیان برگزار شده بود ، عنوان کرد: معلمان سکاندار و محور اصلی تحولات در نظام تعلیم و تربیت هستند.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۷۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ، عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبان در مجلس شورای اسلامی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان وتبریک عید سعید فطر ، گفت : مهمترین مأموریت آموزش و پرورش داشتن برنامه مدون درخصوص اخلاق ، حجاب ، سلامت جسمانی ،روانی، بهداشت و امنیت دانش آموزان درآموزش حضوری است .

وی در ادامه  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  فرهنگیان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک و تهنیت به مناسبت هفته معلم گفت: معلمی شریف ترین شغل است چون در بهترین دوران زندگی انسان در دوران نوجوانی و جوانی، نهال دانش را بر بطن آن می کارد و این فراگیری برای همیشه با آن دانش آموز همراه خواهد بود.

شریعتی با اشاره به آیه های قرآن در مورد جایگاه معلم گفت: معلمی جلوه ای از ذات مقدس الهی در نظر گرفته شده است و در نخستین آیات قرآن که به پیامبر (ص) نازل شد، به امر آموزش و معلمی اشاره می کند.

نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود : معلم پرورش دهنده پدران ، مادران، مدیران و دست اندرکاران آینده کشور است که در صورت تعلیم درست، برای جامعه مفید خواهند بود.

عفت شریعتی در پایان  با تاکید بر لزوم تقدیر و تشکر از معلمان و ارج نهادن شایسته زحمات فرهنگیان، خواستار حفظ ارزش اجتماعی و مقام والای معلم شد.

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند

ارسال نظرات