مسئول درمانگاه صادقیه لردگان:

تلاش ما خدمت رسانی به مردم در حوزه بهداشت و سلامت است

مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه ناحیه لردگان گفت : درمانگاه صادقیه سپاه لردگان و همه کادر درمان برای ارتقای بهداشت و درمان در خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۹۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت هفته سلامت همایشی در این راستا در نماز خانه سپاه ناحیه لردگان با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و کادر درمانگاه صادقیه لردگان  برگزار شد که در این همایش مسئول درمانگاه صادقیه و مسئول بهداشت و‌ دفاع زیستی سپاه ناحیه لردگان گفت: تمام تلاش مجموعه بهداشت و دفاع زیستی ناحیه خدمت رسانی به مردم است و در این رابطه با تمام وجود تلاش خواهند نمود تا رضایت مردمی را فراهم کنند.

وی افزود: در دوران کرونا همه همکاران برای بهبود وضعیت بصورت شبانه روزی تلاش کردند و تاثیر مثبتی در این زمینه داشتند.

همچنین در این همایش دکتر اشکان جلیل  از پزشکان درمانگاه صادقیه با اشاره به وضعیت  بهداشت و درمان در شهرستان لردگان گفت: سپاه و بسیج نقش مهمی در بهبود وضعیت سلامت و بهداشت در شهرستان دارند که این نقش بسیار مثبت و سازنده می باشد.

وی تاکید کرد: اگر چه پس از انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی در حوزه بهداشت و‌درمان صورت گرفته اما برای رسیدن به اهداف آرمانی در این حوزه نیاز به تلاش بیشتر و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود کشور است چون ایران دارای نوابغ زیادی در حوزه سلامت است که می بایست زمینه فعالیت و حمایت از آنها فراهم باشد.

 دکتر جلیل تصریح کرد: وقتی بهداشت در حد مطلوب شکل بگیرد قطعا مشکلات مربوط به درمان کمتر خواهد شد ‌ جامعه سالمی بوجود خواهد آمد.

لازم به ذکر است در پایان این‌ مراسم از برخی فعالان عرصه سلامت و درمان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات