به مناسبت استقبال از کنگره 4هزار شهید طلبه و روحانی کشور، دیدار با خانواده شهدای استان چهارمحال و بختیاری و تقدیم هدیه رهبر معظم انقلاب به آنها برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کنگره 4هزار شهید طلبه و روحانی همزمان با چهارم خردادماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر افزود: به همین مناسبت اکیپ های مختلفی در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده که نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم هم در  روزهای آینده حضور خواهند داشت تا دیدار با خانواده شهدای طلبه روحانی انجام شود.

وی ادامه داد: در این دیدارها از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی هدیه ای به خانواده شهدای روحانی تقدیم می شود و سلام حضرت آقا را به آنها ابلاغ می کنیم.

حسینی صدر خاطرنشان کرد: چفیه متبرک توسط مقام معظم رهبری، لوح تقدیر و تابلو فرش عکس شهدای عزیز طلبه و روحانی به خانواده آنها تقدیم می شود تا یادگاری این کنگره باشد.

وی با اشاره به برگزاری دیدار با خانواده روحانی شهید محمدحسین محبی، روحانی شهید شعبان علی ابراهیمی وانانی، روحانی شهید قاسم جعفریان دهکردی و طلبه شهیده فاطمه اسدیان، اظهار کرد: دیدار با سایر خانواده شهدای عزیز طلبه و روحانی استان چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده انجام می شود.

ارسال نظرات