مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل گفت : خوشبختانه با تلاش و مجاهدت‌های بخش کارگری، چرخ تولید پرقدرت‌تر از قبل به حرکت درآمده است.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

جامعه کارگری و تولیدی از باوفاترین اقشار کشور به نظام و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،همزمان با آغاز هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات این سازمان برنامه هایی را برنامه ریزی و در دستور کار قرار داده است.


سرهنگ پاسدار عزیز نظرزاده مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل ضمن تشریح این برنامه ها ابراز امیدواری کرد تا در سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین با بکار گیری تمام ظرفیت های موجود در استان، مسیر تولید را هموار تر و با کمک شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات داخلی ، بی نیازی از محصولات خارجی و تحریمی را رقم بزنیم.


سرهنگ پاسدار عزیز نظرزاده ،اظهار کرد: مدیریت و اقتصاد میتواند در عرصه های مختلف تاثیرگذار باشند اما زمانی میتواند دستاوردهای بزرگ مورد انتظار را تحقق بخشند که این مدیریت با مولفه های جهادی و اقتصاد هم با ابعاد و مولفه های مقاوم سازی در برابر تهدیدات مختلف همراه باشد.


رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل ، خاطرنشان کرد: جامعه کارگری و تولیدی از باوفاترین اقشار کشور به نظام و انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و به رغم توطئه دشمن همواره حاضر در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد تا تولید با چالش و مشکل روبرو شود، بنابراین یکی از برنامه‌های بسیج، بالابردن مهارت کارگران و افزایش بهروه‌وری و همراهی کارفرمایان و کارگران با تشکیل گروه‌های جهادی برای حل مشکلات است.


نظرزاده اضافه کرد: تحریم و شیوع کرونا فشاری مضاعف به بخش تولید وارد کرده بود که خوشبختانه بخش کارگری با رعایت درست دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه ندادند که شیوع کرونا تولید را با مانع و مشکلی روبرو سازد.
وی بیان کرد: خوشبختانه با تلاش و مجاهدت‌های بخش کارگری، چرخ تولید پرقدرت‌تر از قبل به حرکت درآمد و در این راستا، تهدیدات را به فرصت فضای کسب و کار و تولید رونق فراهم ساخته است.

جامعه کارگری و تولیدی از باوفاترین اقشار کشور به نظام و انقلاب اسلامی

ارسال نظرات