خبرهای داغ:

بسیج برای رفع محرومیت همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد

سردار اسماعیل فرجی گفت: بسیج همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد و برای رفع محرومیت تلاش می کند.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۰۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی اظهار داشت: امروز دشمنان سعی دارند با کشاندن مشکلات به داخل کشور توسط مثلث غرب، صهیونیست و آل سعود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و با پاشنه آشیل معیشت به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند.

 

وی افزود: امروز بسیجیان با تفکر و روحیه جهادی در تمامی عرصه ها نقش ایفا می کنند و این فعالیت های ارزنده تمامی دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان را برملا کرده است.

سردار فرجی تصریح کرد: بسیجیان منشاء خیر و برکت در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند و همواره در کنار مردم از خدمت دست بر نمی دارند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه بسیجیان به صورت میدانی و جهادی در صحنه حضور دارند، اضافه کرد: ماموریت های عمرانی بسیج با کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: بسیج همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد و برای رفع محرومیت تلاش می کند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه بسیجیان جهادگر شعار "ما مقتدریم" را در عمل نشان دادند، افزود: دشمنان امروز از تفکر و تلاش میدانی بسیجیان شکست خورده اند و اکنون که از پیچ های خطرناک گذر کرده ایم به همین روال بر مشکلات نیز فائق می آییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار