فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جهادگران جوانان با بصیرت و هماهنگ با نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز جهادگران جوانان با بصیرت و هماهنگ با نظام اسلامی هستندکه باید شکر گذار و قدردان این نعمت باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۶۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان در رزمایش استانی جهادگران فاطمی که صبح امروز در ناحیه ویژه سپاه زاهدان برگزار شد ضمن تبریک تشکیل بسیج سازندگی، گفت: بسیج سازندگی توانست از بدو تاسیس تا به امروز منشا خیرات و برکات ویژه‌ای باشد، افرادی که در قالب گروههای جهادی در عرصه های مختلف به فرمان ولی خودشان، به فرمان امام جامعه نقش آفرینی ویژه داشتند افرادی که پیوسته تلاش و مجاهدت کردن فداکاری کردن در این مسیر شهید تقدیم انقلاب کردند تا کم کاری های برخی از مدیران و مسئولین کشور را پوشش دهند افرادی که از خود گذشتند تا درد و رنج مردم کاسته شود و به حداقل برسد.

وی افزود: در استان سیستان‌وبلوچستان علیرغم همه اقدامات خوبی که در طول انقلاب اسلامی صورت گرفته به جهت عقب ماندگی های تاریخی هنوز مشکلات عدیده ای داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: امروز در شهر زاهدان قریب به 44 درصد جمعیت ساکن شهر، حاشیه نشین هستند در بسیاری از شهر های شمال استان در منطقه سیستان به همین تعداد از رنج فقر و مسائل متعدد مشکلاتی دارند که پیوسته نگرانشان هستیم، در شهر های جنوبی نیز به همین شکل اما برادران و خواهران در بسیج به ویژه گروههای جهادی در هیچ مقطعی از ایام سال آرام ننشستند و در هر عرصه ای که مردم نیاز داشتند جهادگران ورود پیدا کنند با همه ظرفیت آمادگی خود را در میدان اعلام کردند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در شرایط سخت بیماری کرونا اقدامات مجاهدانه گروههای جهادی در زاهدان در تیر ماه سال 1400را فراموش نخواهیم کرد، ادامه داد: اگر نبود این حضور هدفمند و اثر گذار، ایثارگری خواهران و برادران بسیجی معلوم نبود چه اتفاقی رخ میداد اما این جهادگران جانشان را کف دست گذاشتند و بر همه موضوعاتی که می توانست سلامت مردم را ضمانت کند پای کار آمدند و ایثارگری کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: جهادگران بسیجی با حضورشان در مراکز درمانی گرفته تا گروههای متعدد و مختلف در قالب تیمهای سلامت و نطارتی و در حوزه محرومیت زدایی اقدامات موثری در جهت خدمت به مردم ارائه کرده اند.

وی اظهار داشت: 1740 گروه جهادی در سطح استان خدمات شایانی به مردم داشتند که همه مسئولان باید پیوسته در جهت هم و غم مردم تلاش کنند.

سردار شفائی با تاکید بر این مطلب که امروز جوانان با بصیرت و هماهنگ با نظام اسلامی داریم که باید شکر گذار و قدردان این نعمت باشیم، گفت: قدردانی از این نعمت الهی حمایت است و شکرگذاری از نعمت های بزرگ خداوند به ویژه این نعمت بی بدیل توجه است تا بفهمیم و متوجه باشیم که این جوانان جهادگر با همه وجودشان با علاقه مندی، پر انگیزه با شور و شعور کامل در جهت رفع مسائل یا کاهش مسائل مجاهدت می کنند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توقیق دهد که هم قدردان باشیم و هم با همه ظرفیت خود این گروهها را حمایت کنیم، چرا که محرومیت امروز در برخی از شهر های استان و زاهدان زیبنده نظام حمهوری اسلامی نیست و باید همت کنیم از ظرفیت های بی بدیل استان در جهت حل مسائل مردم بهره مند شویم که روزی استان بتواند مشکلات سایر نقاط جهان اسلام را رفع کند، همه مردم ما در یک جایگاه شایسته و بایسته قرار گیرند اما این مهم مگر با انسجام، وحدت، همدلی و هماهنگی عملی نخواهد شد.

ارسال نظرات