مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

مهمترین وظیفه نهاد نمایندگی در سپاه صیانت از هویت ولایی و انقلابی پاسداران است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: یکی از اصالت های مجموعه نهاد نمایندگی حفاظت و پاسداری از هویت مکتبی، انقلابی و ولایی سپاه است
کد خبر: ۹۴۳۰۷۶۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛با قرار گرفتن در هفته عقیدتی سیاسی جمعی از مسئولان سپاه انصارالمهدی(عج)و بسیج استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

 

مهمترین وظیفه نهاد نمایندگی در سپاه صیانت از هویت ولایی و انقلابی پاسداران است

 

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در این دیدار اظهار داشت:یکی از اصالت های مجموعه نهاد نمایندگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت از هویت مکتبی،انقلابی و ولایی سپاه و بسیج است. 

 

 

 

وی با بیان اینکه حیات سپاه به مدیریت مکتبی آن است، تصریح کرد: اگر سپاه در این راستا قدم بردارد می تواند از تمام مرز ها و موانع عبور کند. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده اند من نمره قبولی به سپاه داده ام و صد در صد از آن راضی هستم ولی قانع نیستم، گفت: سپاه و بسیج  در راستای ارتقاء و کسب تعالی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به برخی از توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سپاه و مجموعه نمایندگی، اظهار کرد:معرفت و بصیرت دینی و سیاسی کارکنان در ابعاد مختلف قابل توجه است که خوشبختانه سپاه استان زنجان طی یک سال گذشته 17 هزار جلسه بصیرتی در این خصوص برگزار کرده است. 

 

 

 

وی با اشاره به دیگر توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گفت:ترویج ارزش های انقلابی در سپاه و بسیج به گونه ای که واقعیت ها و دستاوردهای خود را میبایست مطرح کنیم در همین راستا بهره گیری از حوزه‌های علمیه و استفاده از روحانیون عالم و عادل از جمله توصیه های رهبر انقلاب است. 

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد:به فرموده معظم رهبری (مدظله العالی) حیات طیبه روحانیت از طريق معرفت عمل صالح، بندگی خدا و شریعت انسانی در سپاه جاری و ساری می شود. 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته عقیدتی سیاسی، خاطرنشان کرد: 200 عنوان برنامه در قالب نشست حکمت مطهر، تبیین اندیشه و آثار شهید مطهری، تجلیل از اساتید و مربیان، دیدار با خانواده معظم شهدا و شهدای روحانی،زنگ سپاس در مدارس،برگزاری یادواره شهدای روحانی استانی،یادواره شهدای معلم و مسابقات کتابخوانی برگزار شده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار