خبرهای داغ:
هفته معلم:

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم در شهرستان خوسف

به مناسبت هفته معلم مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان خوسف برگزار شد و در این مراسم از معلمان بازنشسته، معلمان نمونه و معلمان طرح شهید بهنام محمدی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۱۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، رئیس آموزش و پرورش شهرستان خوسف امرو ز(18 اردیبهشت) در جلسه گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: شاگردان امانت های الهی در دست معلم هستند که معلم آنها را از جهل به سمت رشد و کمال سوق می دهد.
نورمحمدی خوسف با بیان اینکه اثر پذیری دانش آموزان به دلیل دایره نفوذ معلم به اندازه ای مهم است که گاهی سرنوشت یک ملت را تعیین می کند، افزود: بیشتر انسان های موفق هم موفقیت خود را در گرو تلاش های معلم خود می دانند لذا به دنبال تلاش های معلمان جوامع به توفیقاتی دست می یابد.
رئیس آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سخنان شهید مطهری مبنی بر اینکه معلم یکی از ذخایر زندگی است، گفت: انسان به طور فطری کمال گرا است و شادگران با توجه به وجود کمالات اخلاقی در معلم، جذب آنها می شوند و دگروگونی های اخلاقی خاصی پیدا می کنند.
وی بیان کرد: معلم ها عامل قدرت هستند، لذا عاملی که در توانمندی انسان نقش دارند علم و آگاهی است که اگر علم به معنای واقعی در انسان به وجود بیاید می تواند هر هدفی را محقق کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار