گروه های جهادی منشا خیر و برکت هستند

سرهنگ نخعی با اشاره به این مطلب که گروه های جهادی منشا خیر و برکت هستند، گفت: هرچه کمک و مساعدت بیشتری به گروه های جهادی شود محرومیت زدایی و خدمات بیشمار به مردم و محرومین نه تنها در زاهدان بلکه در کل استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۲۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمدرضا نخعی؛ فرمانده ناحیه ویژه شهرستان زاهدان در رزمایش جهادگران فاطمی که 18 اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار شد، گفت: گروه های جهادی در جای جای استان و شهرستان به کار محرومیت زدایی مشغول هستند و از مهم ترین اقدامات برادران و خواهران بسیجی؛ بهسازی خانه های محرومین، مرمت و بازسازی مدارس و احداث خانه های محرومین و عالم، مرمت و احداث مساجد گازکشی و منازل محرومین، آب رسانی به ۴۷ روستا که در جدیدترین پروژه در منزل آب در حال انجام است.

وی ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، برگزاری اردوهای فرهنگی، جهادی و علمی، تسریع اراضی، کارگاه های اشتغالزایی و کمک به ستاد تنظیم بازار، دفن و کفن اموات کرونایی که توسط گروه های جهدی و بسیج طلاب انجام شد.

فرمانده سپاه زاهدان تصریح کرد: گروه های جهادی منشا خیر و برکت هستند در سطح شهر زاهدان مجموعه اقدامات به سایر استان تسریع پیدا کرده و هرچه کمک و مساعدت بیشتری به این گروه های جهادی شود محرومیت زدایی و خدمات بیشمار به مردم و محرومین نه تنها در زاهدان بلکه در کل استان خواهد شد.

ارسال نظرات