امام جمعه شاهرود با اشاره به تعظیم شعائر دینی در جامعه گفت: اجلاسیه شهدای روحانی استان سمنان پنجم خرداد ماه به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۸۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه اجلاسیه شهدای روحانی استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، با بیان اینکه سالیان متمادی یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود حتی در دوران کرونا برگزار شده و تجربه خوبی داریم، اظهار کرد: امسال یادواره شهدای روحانی استان در ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) همزمان با نوزدهمین یادواره شهدای روحانی شهرستان برگزار خواهد شد.
او با اشاره به اینکه چهارشنبه چهار خرداد یادواره شهدای روحانی سراسر کشور در قم برگزار می‌شود، افزود: در روز جمعه پنجم خرداد نیز یادواره استانی و شهرستانی شهدای روحانی برگزار که وظیفه همه ما تعظیم شعائر است و توسل به امام صادق است.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: هر مقدار همه اهتمام در این راستا داشته باشیم، توسل به امام صادق (ع) است.
او با تاکید بر تبلیغات این مراسم در فضای مجازی و محتوا سازی و تبلیغات محیطی، بر فضاسازی مصلی پیامبر اعظم (ص) و برپایی نمایشگاه و ایستگاه صلواتی تاکید کرد.
امینی با اشاره به روز جمعه و برپایی نمازجمعه، یادواره شهدا را مربوط به همه دانست و بر تلاش همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در راستای برگزاری باشکوه این مراسم تاکید کرد و خواستار تقسیم کار‌ها و پیگیری آن شد.
در این نشست ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز بر توجه به تبلیغات یادواره و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا بر همت بسیج و سپاه بویژه بسیج اساتید طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در برگزاری این مراسم تصریح نمود.
این نشست با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی این امر از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج اساتید طلاب و روحانیون، نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود برگزار گردید.

برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان سمنان پنجم خرداد در شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها