خبرهای داغ:
سردار احمدیان

اگر مسئولین ما ابراهیم همت وخرازی و .. شوند مردم هم حسین فهمیده های زمان می شوند

امروز باید محفل خون و القلم در مدارس ما موج ایجاد کند
کد خبر: ۹۴۳۰۹۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردارمحمد احمدیان از راویان کشوری در محفل خون والقلم در شهرستان قاینات اظهار داشت: در سال 1361 دانش آموز بودم که به همراه 6 نفر از هم سن و سالانم به جبهه اعزام شدم و در آن زمان از من پرسیدند برای چه به  جبهه می روی که من گفتم برای دفاع از دین اسلام، اما امروز می گویم که اصلا آن روز اسلام را نمی شناختم.

وی با اشاره به نقش شهیدان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز باید محفل خون و القلم در مدارس ما موج ایجاد کند و تا یک سال تمام زندگی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دهد.

وی گفت: شاید امروز افرادی انقلاب اسلامی و نظام را در داخل کشور قبول هم نداشته باشد اما نسبت به نقش شهدا در امنیت امروزش اذعان کند و آن را مرهون خون شهدا بداند.

احمدیان اظهار کرد:هرکس مثل شهدا زندگی کند عاقبتش شهادت است و حاج قاسم هم توصیه می کردند مثل شهدا زندگی کنیم.

وی گفت: اگر مسئولین ما ابراهیم همت وخرازی و .. شوند مردم هم حسین فهمیده های زمان می شوند و قطعا مدیران ما خلاف آنچه امام رمود عمل کردند که جامعه ما امروز به اینجا کشیده شده و این مردم هم از نفاق بیزارند و گلایه مردم از همین نفاق است.

 وی در پایان عنوان داشت: مدیر تراز انقلاب ما خودش می ماند تا شهید شود و به بچه های گردان می گفتند برگردید و قطعا این دوران هم با مدیر تراز انقلاب نیاز داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار