کد خبر: ۹۴۳۰۹۵۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در این آئین ضمن تبریک بمناسبت هفته گرامیداشت مقام والای معلم اظهار کرد: فرهنگ حجاب باید از درون مدارس آغاز شود، استکبار سعی دارد فرهنگ غرب را در جامعه به‌ویژه مدارس کشور رواج داده و فرهنگ حجاب و عفاف را از جامعه اسلامی دور کند.

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی؛ زنگ سپاس در مدرسه ثارالله رفسنجان نواخته شد

 

سرهنگ محمد پساوند بیان کرد: این وظیفه معلمین است که با انجام کارهای فرهنگی باید از تحمیل و ترویج فرهنگ غلط غرب جلوگیری کنند.

وی بااشاره به اینکه در حقیقت اساسی ترین و ماندگارترین راهکار برای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف اقدام در دوره تحصیلی دانش آموزان است تصریح کرد: مدرسه ثارالله در رفسنجان یک مدرسه قرانی است و در زمینه نهادینه کردن فرهنگ حجاب و مسائل قرانی تلاش می کند که جای تقدیر دارد.

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی؛ زنگ سپاس در مدرسه ثارالله رفسنجان نواخته شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان از معلمین خواست بادر نظر گرفتن این نکته که انان بیشترین و کلیدی ترین تاثیر را بر روی تربیت دانش آموزان دارند، در راه تربیت نسل ارزشی و انقلابی و پایبندبودن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصول نظام و تبعیت از ولی فقیه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی؛ زنگ سپاس در مدرسه ثارالله رفسنجان نواخته شد


در پایان این مراسم فرمانده و مسئولین سپاه رفسنجان با اهدای گل ولوح تقدیر از مقام معلمان این مدرسه تجلیل و قدردانی بعمل آورد.


اعطای سفر معنوی و زیارتی مشهد مقدس به تمامی معلمان حاضر در جلسه از سوی فرمانده سپاه رفسنجان از برنامه های این آئین‌ بود.


این مراسم با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش رفسنجان تدارک دیده شده و دانش آموزان با اجرای سرود "سلام فرمانده" پذیرای میهمانان بودند.به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی؛ زنگ سپاس در مدرسه ثارالله رفسنجان نواخته شد

همچنین در این آیین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، کارشناس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان رفسنجان حضور داشتند.

ارسال نظرات