کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و پیشرفت انسانی به شمار می‌رود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: اگر خوب دقت کنیم می‌توان اندیشه‌های درست را از درون یک کتاب بیرون کشید و آن را به عنوان یک الگوی درست در زندگی، قرار داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۵۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، سرهنگ پاسدار حسین نکویی بهمراه حجت الاسلام و المسلمین خوش رو نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه مهرستان از نمایشگاه کتاب اداره کار بازدید کردند.

سرهنگ پاسدارحسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حاشیه این بازدید گفت: کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و پیشرفت انسانی به شمار می‌رود.

وی در ادامه بیان داشت: کتاب همواره در تمامی دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده است تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد. اگر خوب دقت کنیم می‌توان اندیشه‌های درست را از درون یک کتاب بیرون کشید و آن را به عنوان یک الگوی درست در زندگی، قرار داد.

وحید خوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این بازدید افزود: بدون شک یکی از مهم ترین راهکارهایی که می‌تواند آفت جهل را بزداید، مطالعه است و آنچه می تواند شبهه های ذهنی را دفع کند و ایمان و اطمینان را به قلب ها باز آورد، کتاب خوانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار