خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

بسیج سازندگی بیش از 20سال است که در خدمت محرومین و سازندگی در کشور است/ بزرگترین دستاورد بسیج سازندگی تقویت اخلاص و اراده است

سرهنگ فخرالدین گفت: بسیج سازندگی به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان در جهت خودسازی بسیجیان در خدمت به محرومین در دورترین مناطق کشور وارد عرصه شده و بزرگترین دستاورد آن تقویت اخلاص و اراده است.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

بسیج سازندگی بیش از 20سال است که در خدمت محرومین و سازندگی است/ بزرگترین دستاورد بسیج سازندگی تقویت اخلاص و اراده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان در برنامه شبهای هیرکان به مناسبت سالروز بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی به فرمان حضرت آقا در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ تشکیل و در بیش از بیست سال تاسیس آن خدمات بسیاری را در خدمت به محرومین و سازندگی کشور انجام داده است.

وی افزود:  بسیج سازندگی به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان در جهت خودسازی بسیجیان در خدمت به محرومین در دورترین مناطق کشور وارد عرصه شده و بزرگترین دستاورد آن تقویت اخلاص و اراده است.

فخرالدین ضمن تبریک این ایام اعلام کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از امروز بسیجیان را به مناطق محروم اعزام و اجرای ماموریت مینماید.

فرمانده سپاه گرگان در پایان عنوان کرد: سپاه گرگان در همین راستا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی خود را به همت جهادگران صندوق های قرض الحسنه بسیج در خیابان پاسداران گرگان جنب پارک شهر دایر کرده که از آحاد مردم دارالمومنین گرگان جهت بازدید از این محصولات دعوت بعمل می ‌آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها