خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: گروه‌های جهادی بسیج در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده اند.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۱۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار بوعلی در دیدار با گروه های جهادی بسیج شهرستان پاسارگاد ضمن تاکید بر اهمیت معنویت افزایی و بصیرت افزایی برای نسل جوان، گفت: امروز شجره طیبه بسیج عرصه ای برای پرورش نسل مومن و انقلابی است که ضمن حضور فعال و همه جانبه در عرصه های مختلف، همواره آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

بسیج سازندگی طلایه دار عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی است

وی با بیان اینکه شهرستان پاسارگاد مهد پرورش ۱۲۰ شهید والامقام بوده است، گفت: امروز نیز جوانان این خطه با اخلاص و روحیه خستگی ناپذیر در قالب گروه های جهادی بسیج فعالانه در عرصه خدمت رسانی به مردم و اقشار محروم فعالیت می کنند.


فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج در هر عرصه ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده اند، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی با حضور گروه های جهادی در سراسر استان فارس برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: در شهرستان پاسارگاد نیز این رزمایش با حضور ۷۵ گروه جهادی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، عمرانی، سلامت، کشاورزی و فرهنگی برگزار می شود.


سردار بوعلی با تجلیل از حضور پرشور بسیجیان استان فارس در رزمایش جهادگران فاطمی، گفت: بسیج سازندگی طلایه دار عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی است و این روحیه بسیجی و جهادی مهم ترین مولفه موفقیت در ماموریت هاست که سربلندی و سرافرازی را برای جوانان جهادگر به ارمغان آورده است.


سرتیپ پاسدار یداله بوعلی در سفر به شهرستان پاسارگاد ضمن دیدار و گفتگو با اعضای گروه های جهادی بسیج، از وضعیت پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها