سردار بابااحمدی خبر داد:

سومین جشنواره سراسری اسوه برگزار می شود

سومین جشنواره سراسری اسوه به منظور تجلیل از رده های برتر بسیج سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۱۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

 سردار بابااحمدی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات در گفتگو با خبرگزاری بسیج خبر داد: سومین جشنواره سراسری اسوه به منظور تجلیل از رده‌های برتر بسیج سراسر کشور ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


وی افزود: این جشنواره به منظور تبادل ابتکارات و تجربیات موفق و به عبارتی الگوسازی و الگودهی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج می‌باشد و در یک رقابت سالم و سازنده پایگاه‌ها و رده‌های موفق شناسایی و مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.


مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات افزود: جشنواره اخیر که مربوط به عملکرد سال ۹۹ پایگاه‌های مقاومت بسیج است از ۱۰۳۸ فرمانده و مدیر موفق در سطوح مختلف سازمانی از سطح سپاه استان تا ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت تجلیل خواهد شد که نتیجه حضور تعداد ۸۰۹ پایگاه مقاومت از ۶۴۹ حوزه مقاومت و ۳۷۶ ناحیه مقاومت بسیج سراسر کشور در نمایشگاه‌های استانی اسوه است که در سال گذشته در مراکز استان‌ها عملکرد یکساله خود را در معرض نمایش گذاشته بودند و متعاقب ارزیابی‌های صورت گرفته، این رده‌ها واجد شرایط تجلیل و تشویق شناخته شدند.


گفتنی است که سومین جشنواره سراسری اسوه بنا بود در دهه فجر انقلاب اسلامی سال گذشته برگزار شود که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد.

سومین جشنواره سراسری اسوه برگزار می شود

ارسال نظرات