خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش فاطمیون در سپاه شیروان

فرمانده سپاه شیروان گفت: به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی در قالب گروه جهادی از ۱۷ اردیبهشت جاری در شهرستان شیروان آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۲۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج - باقری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، و تبریک هفته بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: اجرای رزمایش فاطمیون با هدف آشنایی جوانان با عرض ها و آرمان های دفاع مقدس و همچنین توان عملیاتی و اجرایی بسیجیان سنجیده می شود.

وی افزود: قدرت و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل ستودنی بوده است، لذا برگزاری این برنامه رنگ و بوی شهدا را در دل مردم ایجاد می کند همچنین تشکیل بسیج سازندگی از الطاف ویژه پروردگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حمایت وپشتیبانی از گروه های جهادی بسیج شهرستان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه شیروان افزود: با همت و پشتیبانی گروههای جهادی و جهادگران شهرستان در بخش های تکمیل پروژه مسکن محرومین، توزیع سبد غذایی، مشارکت درتعمیرات مسجد، رنگ آمیزی درب و پنجره مدارس، برپایی ایستگاه صلواتی، لوله کشی و برق کشی منازل افراد نیازمند، کمک به درمان بیماران صعب العلاج، حمایت از دانش آموزان و دانشجوبان و (...) اقدامات و پروژه های بسیاری برگزار شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها