خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در این شهرستان از 17 اردیبهشت به مدت یک هفته به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد
کد خبر: ۹۴۳۱۰۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبر نگار از مانه و سملقان اسماعیل محمد نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان بعد از ظهر امروز در نشست خبری  از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان از 17 اردیبهشت به مدت یک هفته به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت:  در طول این یک هفته بسیجیان جهادگر به صورت ویژه خدمات خود را برای محرومین و نیازمندان ارائه می دهند .

سرهنگ دوم پاسدار محمد نیا افزود: جهادگران به صورت روزانه  و مستمر هر جایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد، جهادگران در عرصه های مختلف حضور پیدا می کنند و  ایفای نقش می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان از برگزاری همایش جهادگران فاطمی در صبح روز پنجشنبه در مسجد امام علی(ع) شهر آشخانه و تجمع جهادگران فاطمی سخن به میان آورد و گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی سه قرار گاه شهرستانی در سه بخش شهرستان به منظور محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری  و پروژه های شهرستانی و عام المنفعه که نیاز مردم است فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش 35 گروه جهادی  به ایفای نقش می پردازند، گفت: از این میان35  گروه اردوی یک روزه و 70  گروه  اردوی سه روزه  و 30 گروه جهادی در اردوهای بیش از سه روز ایفای نقش می کنند.

سرهنگ محمدنیا اضافه کرد:  91 گروه  برادر شامل گروه های 4 تا 5 نفره و  44 گروه جهادی خواهران در این رزمایش نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: از میان گرو های جهادی 135 گروه محله محور و منطقه محور هستند که در همان محله و منطقه خودشان در قالب کار جهادی به مردم محله و روستای خود کمک می کنند و 10 گروه  جغرافیا محور هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت مانه و سملقان گفت: گرو ه های عمرانی  که در مناطق کم برخوردار وارد می شوند  به اتمام پروژ های عام المنفعه می پردازند.

سرهنگ محمد نیا از حوزه های خدمات دهی جهادگران بسیجی در شهرستان گفت: در حوزه بهداشت و سلامت، درحوزه فرهنگی و آموزشی و در حوز ه های عمرانی و اجتماعی و در حوزه آب شرب؛ساخت منبع آب، لوله گذاری کشاورزی  در روستا های انصار، اسلام آباد،قره مصلی، ملاحسن  پروژه  داریم.

محمد نیا تاکید کرد: با تفکر جهادی و تفکر ایثار، گذشت، مردم یاری و مردم دوستی می توان همه این مشکلاتی که امروز داریم را حل کنیم.

وی با اشاره به همراهی و هم افزایی بین گروه های جهادی و دستگاه های مختلف گفت: خدمات بسیج با همکاری فرمانداری، نمایندگان مجلس و ادارت جهاد کشاورزی، بهزیستی و کمیته امداد انجام می شود.

وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروز هم شاهد حضور جهادگران بسیجی به صورت جهادی، بسیجی وار و پشتیبان ولایت  دیدیم و امروز بسیجیان و گروه های جهادی هرخدمتی ارائه می دهند به  مقام معظم رهبری هدیه می کنند چون خود را سرباز ولایت میدانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها