شهرستان راور

به مناسیت هفته معلم

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، دیدار جناب سرهنگ عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه با محمودی ریاست آموزش و پرورش شهرستان راور
کد خبر: ۹۴۳۱۰۶۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، سرهنگ عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه با محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور دیدار کرد:
 در هفتمین و آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، سرهنگ عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه به اتفاق تویسرکانی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و علمدار مسئول کانون بسیج فرهنگیان با غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور دیدار و گفتگو کردند.

 محمودی با اشاره به اهمیت نقش سپاه و بسیج در کشور گفت: ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان راور از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم از این پتانسیل در جهت تربیت و آموزش دانش آموزان استفاده کنیم.
سرهنگ عبداللهی نیز در این دیدار هفته تکریم مقام معلم را تبریک گفت و اعلام کرد: سپاه برای کمک به آموزش و پرورش در اجرای برنامه های آینده و گام برداشتن در راستای سند تحول بنیادین آمادگی کامل دارد.

سرهنگ عبداللهی فرمود: سپاه و آموزش و پرورش همکاری‌های نزدیک و برنامه‌های مشترکی دارند که از آن جمله میتوان به بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و طرح های علمی پژوهشی نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار