خبرهای داغ:
به‌ مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه انجام شد:

دیدار و سرکشی از سه تن از رزمندگان روحانی شهرستان فردوس

حجت الاسلام طاهری: دشمن در صدد است تا بین جامعه روحانیت و مردم فاصله ایجاد کند تا بلکه بتواند از این طریق به کشور و نظام ضربه بزند.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۷۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان فردوس ، به‌ مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت  استاد علامه شهید مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی، با حضورمعاون هماهنگ کننده  نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام حجت الاسلام جواد طاهری  ، و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حجت الاسلام ارمغان به همراه فرمانده ناحیه محمد فاطمی نسب    ازسه تن از  رزمندگان روحانی (حجت الاسلام علیمردانی-حجت الاسلام حافظی – حجت الاسلام واحدیان)  شهرستان  فردوس دیدار و سرکشی شد..

 

حجت الاسلام طاهری معاون هماهنگ کننده  نمایندگی ولی فقیه سپاه ، ضمن ادای احترام به خانواده ها و رزمندگاروحانی ، از مجاهدتهای این عزیزان و از تلاش و صبر و مقاومتشان در مقابل جبهه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی قدردانی کردند..

 

طاهری افزود:  در این دوران که دشمن تلاش می کند که روحانیت و جامعه روحانی را از مردم جدا سازد و مردم را علیه روحانیت قرار دهد و او به گمان خود فهمیده است که از کجا به کشور  می تواند ضربه بزند اما شما با رشادتهای خود در هشت سال دفاع مقدس و حفظ ایران اسلامی از حملات دشمن به عنوان الگو در جامعه باعث تبین در بین مردم هستید و این خود گواه بر صداقت روحانیت در کنار مردم هست  .

در پایان دیدار  هر کدام از رزمندگان  به بیان خاطراتی از خود پرداختند و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از رزمندگان روحانی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها