خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

جهادگران بسیجی، بنیانگذاران تمدن نوین اسلامی هستند

سرهنگ حسینی، جهادگران بسیجی را بنیانگذاران تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: بدون شک تشکیل تمدن نوین اسلامی نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۲۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ سید حسن حسینی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در حاشیه دومین روز برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهر اردق، به اقدامات گروه های جهادی رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی از 17 تا 26 اردیبهشت ماه در سراسر کشور در عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی و کمک های مومنانه، همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار می گردد. این اقدامات جهادی توسط گروه های جهادی در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد و تولید کشور انجام می شود.

وی در ادامه افزود: همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، خدمات رایگان پزشکی، ایستگاه سلامت، مشاوره بهداشتی از سوی بسیج جامعه پزشکی انجام می شود. بسیج سازندگی افتخار دارد که با سایر نهادها و سازمان های دولتی، کنار مردم و در خدمت مردم در راستای خدمت رسانی بیشتر قرار دارد.

سرهنگ حسینی، جهادگران بسیجی را بنیانگذاران تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: بدون شک تشکیل تمدن نوین اسلامی نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد، امروز اگر در هر عرصه ای روحیه جهادی و انقلابی حاکم باشد هیچ کار گره نمی خورد و روحیه جهادی، حلال مشکلات کشور است. امروز برای تشکیل تمدن نوین اسلامی نیاز به روحیه جهادی است و جهادگران بسیجی قطعاً بنیانگذاران تمدن نوین اسلامی هستند و در این راستا تلاش می کنند.

مسئولین بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به خدمات و اقدامات اجرائی بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: توزیع 59887 بسته معیشتی، 14235 کیلو گوشت گرم، 71830 بسته غذای گرم، 638 عدد کارت هدیه، تهیه 92 سری جهیزیه، تعمیر و بازسازی 61 واحد مسکونی، معرفی 1995 نفر جهت دریافت تسهیلات بانکی، ایجاد اشتغال برای 315 نفر در 3 تعاونی ایجاد شده، از جمله خدمات و اقدامات بسیج سازندگی بوده که در مجموع ارزش این خدمات، 2 میلیارد و 892 میلیون و 944 هزار تومان تومان بوده است و از همه عوامل، جهادگران و گروه های جهادی و خیرین گرانقدر که در این خدمات، بسیج سازندگی را یاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار