مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۱۲قائم(عج):

معنویت و ایمان بارزترین شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۱۲قائم آل محمد(عج) گفت: برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای مسلح جهان، مسلح بودن به سلاح عقیدتی بودن آنهاست.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۳۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

معنویت و ایمان بارزترین شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری گفت:ویژگی و برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای مسلح ،مسلح به سلاح عقیدتی بودن آنهاست و عقیده است که نیروهای مسلح را در تراز انقلاب اسلامی قرار داده است و  اگر این عقیده را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بگیرند می شوند یکی از نیروهای مسلح مثل ارتش های سایر کشورها ،به ظاهر مسلح اند ولی در حقیقت پوچ و بی معنا است. 
موسوی افزود: عنصر عقیدتی همان عنصری است که ما در هشت سال دفاع مقدس با دستی خالی ولی دلی مالامال از امید و عقیده و نگاه به فضل الهی پشت سر گذاشتیم بدون اینکه یک وجب از خاکمان در اختیار دشمن باقی بماند.
وی ادامه داد:این عنصر عقیدتی باید امروز هم ادامه داشته باشد. در سیره شهدا که نگاه میکنیم، می بینیم موثرترین وسیله ای که آن ها را به صحنه دفاع مقدس کشانده عنصر عقیدتی و ایمان به آخرت بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲ ادامه داد:معتقدیم امروز جنگ تمام شده ولی دفاع همچنان باقی است و صحنه کارزار با دشمن تغییر کرده است.و این جنگ و این دفاع تا برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در قله های رفیع دنیا ادامه خواهد داشت. ما باید مسلح بشیم به سلاح عقیدتی، ایمان و علم روز تا در مقابل لجن پراکنی های دشمن مقاومت و دفاع کنیم.و بلکه یک قدم فراتر گذاشته و در مقابل دشمن به آفند رو بیاوریم. و ما به زیرساخت‌های فکری آنها که زیرساخت‌های پوچ و بی معنایی است حمله کنیم و دشمن را در این صحنه هم انشالله مغلوب کنیم.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به ارزش آثار شهید مطهری اشاره کرد و گفت: یقینا یکی از راههای تعمیق علم و معنویت، مراجعه به کتب شهید مرتضی مطهری است که امام راحل فرمودند بلا استثنا همه کتاب های شهید مرتضی مطهری مفید است. ما باید خودمان را مسلح کنیم ما باید به فکر ایران قوی باشیم. ایرانی قوی خواهد بود که نیروهای آن مجهز به سلاح ایمان و تقوا باشند . حجت لاسلام موسوی تصریح کرد:نیروی در تراز انقلاب اسلامی باید یک نیروی معنوی و عقیدتی باشد و این محقق نخواهد شد جز با حضور و مجاهدت در راه افزایش توان عقیدتی و معنوی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار