مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر:

برپایی نمایشگاه شهدای روحانی استان بوشهر در کنگره شهدای روحانی کشور

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: نمایشگاه شهدای روحانی استان بوشهر در کنگره شهدای روحانی کشور برپا می شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۴۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر از برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور به میزبانی شهر مقدس قم در تاریخ ۴ خرداد سال جاری خبر داد.

 

حجت‌الاسلام رضایی اندیشمند اظهار داشت: ستاد کنگره شهدای روحانی در استان تشکیل و ۴ کمیته دیدار و سرکشی از خانواده شهدای روحانی،فضاسازی محیطی، فضای مجازی و رسانه و برپایی نمایشگاه در محل کنگره فعال گردید.

 

وی بیان کرد: کمیته دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای روحانی در استان و شهرستان ها تشکیل گردید و در این دیدارها علاوه بر تعظیم، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا پیام و سلام حضرت آقا به خانواده شهدای روحانی ابلاغ شد.

 

حجت‌الاسلام رضایی اندیشمند تصریح کرد: هدف از تشکیل کمیته فضاسازی محیطی این بود که فضای استان و شهرستان ها فضای کنگره شهدای روحانی شود و مردم و روحانیون در جریان این مراسم باشکوه قرار بگیرند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر خاطرنشان کرد: نقش کمیته فضای مجازی و رسانه باهدف تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و پیروزی آن، تداوم انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه بین المللی است.

 

وی تاکید داشت: لازم است به نقش شهدای روحانیت با توجه به هجمه های زیادی که در رسانه‌های معاند انجام می گیرد پرداخته شود و بتوانیم جایگاه روحانیت را برای نسل جوان تبیین و معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی اندیشمند به جایگاه مهم برپایی نمایشگاه در محل کنگره پرداخت و گفت: این نمایشگاه از جایگاه مهمی برخوردار است و بر ما لازم است شهدای روحانی خود را در عرصه کشوری و بین المللی معرفی کنیم چرا که استان بوشهر در قشر شهدای روحانی دارای شهدای عزیز و خوش نامی است که در عرصه های دیپلماسی، هنر، قضاوت و دیگر عرصه ها تقدیم نظام و انقلاب اسلامی ایران کرده است و باید از تمام ظرفیت ها در جهت هرچه بهتر معرفی کردن شهدای روحانی استان استفاده کنیم و رهروان خوبی برای شهدای عزیز باشیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار