خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار:

تبیین جایگاه و آثار شهید مطهری(ره) نیاز بشریت است

بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: درک جنبه‌های مختلف شخصیت انقلابی و روحانی و تبیین جایگاه و آثار شهید مطهری و انتقال آن به همگان صدقه جاریه بوده و نیاز بشریت است.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۴۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در نشست تربیتی و تعالی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره علامه مرتضی مطهری(ره) اظهار کرد: جایگاه بلند و والای این فیلسوف و حکیم فرزانه شهید مطهری(ره) و آثار مهم و گرانقدر این شهید عزیز باید برای همگان تبیین شود چرا که فعالیت و دستاوردهایی در راستای شکل‌گیری و استحکام بخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور گذاشته است که نیاز به بیان دارد تا رمز استحکام بخشی نظام تبیین شود.

وی تصریح کرد: کتاب‌ها و آثار علامه مطهری که به یادگار مانده مسائل اساسی اسلام را به بشریت منتقل می‌کند و اگر چندین بار هم مطالعه شود باز تازگی خود را دارد و معارف جدیدی را می‌توان از آن بهره برد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار عنوان کرد: باید علاوه بر اینکه این کتاب‌ها را مطالعه و عمل می‌کنیم، به دیگران نیز توصیه کنیم تا این آثار فاخر را بخوانند.

وی با اشاره به شخصیت این علامه بزرگ گفت: درک جنبه‌های مختلف شخصیت انقلابی و روحانی و تبیین جایگاه و آثار شهید مطهری و انتقال آن به همگان صدقه جاریه بوده و نیاز بشریت است که با شخصیت‌هایی که در راه نظام در مقابل استکبار ایستادند آشنا شوند.

کتابی‌اصل گفت: ویژگی بارز استاد مطهری(ره) به گونه‌ای است که حتی ترورها نمی‏‌تواند شخصیت این مرد بزرگ را ترور کند و امروز هر کدام از ما باید مطهری‌هایی باشیم که راهشان و هدفشان، راه و هدف مطهری‌ها باشد و مشتی بردهان بدخواهان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات