با حضورنماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان ،

تجلیل از اساتید ، مربیان ، مسئولان و مدیران عقیدتی سیاسی در سپاه امام سجاد علیه السلام

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: هدف اصلي عقيدتي سياسي، ايجاد و تقويت روحيه بسيجي و انقلابي در نسل جديد نيروهاي سپاهي و بسيجي است.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی در همايش تجليل از اساتيد، مربيان، مسئولان و مديران عقيدتي سياسي سپاه امام سجاد علیه السلام با گراميداشت استاد شهيد مطهري افزود: آثار شهيد مطهري يكي از با ارزش ترين آثار ديني و اسلامي در سطح جامعه به شمار مي رود و پاسداران بايد به نحو احسن از اين آثار در جهت رشد معنويت خود استفاده كنند.

حجت الاسلام والمسلمین پولادی با اشاره به اهتمام جدي سپاه به نهادينه سازي مسايل ديني و عقيدتي در بين پاسداران، اظهار داشت: توجه به مسايل معنوي، عقيدتي و ديني در مجموعه هاي سپاه جزو اولويت هاي اصلي است.

وي يادآوري كرد: بايد توجه داشت معنويتي كه در انسان بصيرت، روحيه حماسي و مبارزه و تشخيص حق و باطل ايجاد نكند معنويت نيست و مورد تاييد ائمه اطهار (ع) هم نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی در بخش ديگري از سخنان خود گفت: همه ما در عصر حاضر بايد براي جهاد تبیین وايجاد اميد درجامعه با توجه به ظرفيت هاي موجود تلاش كنيم كه اين اصل از مهم ترين مطالبات رهبر فرزانه انقلاب است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار