خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت

دیدار کارکنان سپاه سرایان با فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان

حجت الاسلام مرتضائی نیا: سپاه پاسداران دارای دوبال است که بال اول؛ معنویت و بال دوم و دیگر آن بصیرت است.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۱۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان به مناسبت ایام شهادت عالم وارسته استاد شهید مرتضی مطهری (رحمه الله علیه) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان به همراه سرهنگ کریمی جانشین ناحیه و جمعی از همکاران با حجت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه شهرستان سرایان دیدار کردند.

در این دیدار و پس از ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده توسط عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران در راستای تعمیق بنیه اعتقادی معنوی پاسداران و بسیجیان و همچنین برنامه های اجرایی در حوزه های اخلاقی، معرفتی، بصیرتی از همراهی امام جمعه محترم سرایان با مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان تقدیر و تشکر شده و با نماینده محترم ولی فقیه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان سرایان تجدید بیعت به عمل آمد.

در ادامه حجت الاسلام مرتضائی نیا، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی  در سپاه و بسیج بیان کرد: قوام سپاه در معنویتش است که همان عقیده می باشد.

وی افزود سپاه پاسداران دارای دوبال است که بال اول؛ معنویت و بال دوم و دیگر آن بصیرت است. نهاد عقیدتی سیاسی، نهاد بسیار ارزشمندی است که در طول سالیان گذشته و از ابتدای تاسیس سپاه پاسداران نیز خوب درخشیده و همین بعد اعتقادی و معنوی سپاه آن را از دیگر سازمان ها و نهادهای نظامی متمایز کرده و عامل موفقیت آن شده است.

امام جمعه سرایان در پایان سخنان خود مطرح کرد تذکر دادن و بیان کردن مسائل و مشکلات انسان را از گناه باز داشته و این امر از باب امر به معروف و نهی از منکر و از جهت صیانت سپاه پاسداران، موجب آینده خوبی برای سپاه و کارکنان آن می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار