فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مغتنم برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و افزایش بصیرت پاسداران است.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۳۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

سرهنگ پاسدار محمد سالاری شامگاه دوشنبهشنبه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری فرصت مغتنمی به شمار می رود تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی بهره بگیریم.
وی بیان داشت: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور موثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه صادقین محقق شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد اظهارداشت: برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار کارکنان پایور و بسیج سپاه ناحیه با امام جمعه، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا و تجلیل از کارکنان فعال در حوزه عقیدتی سیاسی از مهم‌ترین برنامه های این هفته خواهد بود.
وی در ادامه برگزاری نشست های عقیدتی و بصیرتی در سطح حوزه، پایگاه های مقاومت و مدارس شهرستان، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج همزمان با گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات