استاندار مرکزی مطرح کرد:

لزوم توزیع بدون وقفه کالاهای اساسی در بین مردم/ تمام توان را برای حمایت از تولید و توزیع کالا در استان به کار خواهیم برد

فرزاد مخلص الائمه گفت:با توجه به پاره‌ای التهابات ایجاده شده طی هفته گذشته در بازار با پیگیری‌های انجام شده کمبود ذخایر مواد غذایی و کالاهای اساسی در استان نداریم و تمامی دستگاه ها بسیج شده اند تا توزیع در کمترین زمان انجام شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۷۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار استان که شب گذشته برگزار گردید، گفت: با توجه به جریانات اخیر در خصوص اصلاح وضعیت یارانه‌ها و نرخ کالاهای اساسی و چگونگی توزیع کالا در بازار می بایست نحوه اطلاع رسانی دقیق باشد و جزئیات واضح گفته شود.

وی افزود: در صورت هرگونه قیمت گذاری جدید، تمامی تلاش‌ها بر این خواهد بود که مانع یا توقف در شبکه توزیع کالای اساسی به وجود نیاید و کالاها بدون هیچ مشکلی در اختیار مردم قرار بگیرد.

استاندار مرکزی گفت: هر تصمیم و اقدامی برای مردم، مستلزم همکاری عموم مردم بوده و در صورت همراهی آحاد جامعه، موفقیت طرحهای کلان اجتماعی و اقتصادی تضمین خواهد شد و رضایت مندی عمومی افزایش خواهد یافت.

مخلص الائمه با بیان اینکه اختیاراتی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها و همچنین استانداری‌ها داده شده،افزود: در جهت ساماندهی وضعیت بازار قطعا نیازمند تسهیلات برای کمک به تأمین کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالا برای تامین سرمایه در گردش آنها در استان خواهیم بود لذا بانک های استان همکاری لازم را در این خصوص خواهند داشت.

وی گفت: اگر در بخش تولید با اختلال مواجه شویم مسلما در حوزه توزیع نیز با مشکل مواجه خواهیم شد از این رو تمام توان خود را برای کنترل وضعیت تولید و توزیع توامان به کار خواهیم برد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در اقناع، تنویر و هدایت افکار عمومی بسیار مهم و اثرگذار است افزود: شبکه‌های رسانه‌ای معاند که هیچ گاه برای منافع مردم ایران دل نسوزانده اند، حالا دایه دلسوزتر از مادر شده و تمام تلاش خود را برای القای ناامیدی و ایجاد اضطراب در سطح افکار عمومی برای مقابله با طرح‌های اقتصادی عدالت‌محور دولت به کار برده اند، اما خوشبختانه با وفاق و همدلی که میان دست‌اندرکاران و همچنین شبکه رسانه‌ای استان وجود دارد، تلاش خواهد شد اطلاع رسانی ها به موقع و دقیق انجام شود.

مخلص الائمه تاکید کرد: تمامی دستگاه ها اعم از سازمان هایی که در بخش اقتصادی نقش آفرین هستند تا سایر دستگاه های دیگر موظف و مکلف به تبیین و آگاهی بخشی در سطح عموم خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اصلاح نظام پرداخت یارانه ها به صورت عادلانه، شاهد رشد اقتصادی و کاهش تورم و کاهش فساد در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات