خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی انجام شد:

برگزاری مراسم محوری هفته عقیدتی سیاسی بسیج در خوسف

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج مراسم بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و تجلیل از معلمان، اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج در مسجد باقرالعلوم علیه السلام خوسف برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۱۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج مراسم بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و تجلیل از معلمان، اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طاهری، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) در مسجد باقرالعلوم علیه السلام خوسف برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در این مراسم با اشاره به دیدگاه معمار کبیر انقلاب درباره شهید مطهری، تصریح کرد: امام خمینی(ره) شهید مطهری را حاصل عمر خویش می دانست که نشان دهنده جایگاه این عالم فرزانه است. اگرچه منافقین تنها چند ماه بعد از پیروزی انقلاب شهید مطهری را به شهادت رساندند، اما شاهد جاودان شدن این شهید معلم در تاریخ انقلاب هستیم.

وی شرط موفقیت در کار فرهنگی را اخلاص در عمل، تزکیه نفس، کار برای خدا، آموزش همراه با عمل و انگیزه دانست و افزود: باید متناسب با نیاز و ضرورت و نه آموزش های بخشنامه ای کار انجام شود.

طاهری، نیاز امروز جامعه را بصیرت در برابر توطئه‌های دشمن دانست و عنوان کرد: نسل امروز با بصیرت و شناخت توطئه‌های دشمن به راحتی متوجه افول قدرت‌های پیشین دنیا در برابر عظمت ملت ایران خواهد شد.

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی و مربیان صالحین بسیجی فعال تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها