خبرهای داغ:

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

حجت الاسلام طوسی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان با حجت‌الاسلام مطيعي نماینده ولی فقیه و معین استاد صالحین سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۲۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به نقش آفرینی گروه های تربیتی تاکید کرد و توجه به موضوع خانواده در برنامه های آموزشی بسیج ، گروه ها و مجامع تربیتی را امري مهم برشمرد .
نماینده ولی فقیه در استان، راه اندازی تفسیر قرآن در مساجد و پایگاه های برتر و توجه ویژه به هیئات مذهبی و محتوای سخنرانی های هیئات و گروه های سرود و برنامه های مناسبتی در مساجدرا که هر کدام به تنهایی یک ظرفیت مناسب جهت تربیت می باشند را مورد توجه قرار داد.
برنامه ریزی جهت نقش آفرینی گروه های تربیتی در امر قرآن و توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص قرآن ، مساجد و پایگاه قرآنی از دیگر موضوعات مهمی بود که حجت‌الاسلام مطيعي در این دیدار به اهمیت آن اشاره کرد.
خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار حجت الاسلام طوسی مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان درخصوص فعالیت های شبکه تربیتی بسیج (صالحین)در ماه مبارک رمضان ، روز قدس و همچنین برنامه های سال 1401 از اقدامات انجام شده توسط این معاونت به ارائه گزارش پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار