فرمانده سپاه چالوس درگفتگو با بسیج مطرح کرد:

جنگ با محرومیت‌ها در رزمایش جهادگران فاطمی در چالوس

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،سپاه چالوس گفت: هدف از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی رفع محرومیت‌ها در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان چالوس می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۷۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت بسیج سازندگی سپاه و به همت گروه های جهادی اعم از جوانان، نوجوانان، بانوان و مردان فداکار در شهرستان چالوس اجرا می شود.

فرمانده سپاه چالوس افزود: جوانان و نوجوانان ما همانند نسل انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی با رشادت‌ها و فداکاری ها در مقابل محرومیت زدایی می جنگند.

سرهنگ داغمه چی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی را یکی از کار‌های بزرگ برای رفع محرومیت زدایی در شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: رسیدگی به محرومان و نیازمندان در سالروز دهه بسیج سازندگی بااهدای ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی و کمک‌های مومنانه، کار‌های عمرانی نظیر؛ تعمیر و ساخت منزل، تعمیر مدارس روستایی و همچنین فرهنگ و معنویت افزایی، بهداشت، درمان و سلامت، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی تاکنون انجام شده است و از این پس با چنین اقداماتی و بنا بر نیاز مناطق محروم و روستایی به جنگ محرومیت‌ها خواهیم رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها