خبرهای داغ:

جمعیت هلال احمر، خدمت رسان صادق برای مردم در حوادث

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خدمت رساندن به مردم بهترین نعمت از جانب خدای متعال است که نصیب کارکنان جمعیت هلال احمر شده است.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۸۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم همزمان با سالروز تأسیس جمعیت هلال احمر در دیدار با جمعی از کارکنان این نهاد اظهار داشت: محبوبیتی که کارکنان و داوطلبان هلال احمر دارند تصادفی نیست چرا که خداوند خدمت به خلق را نعمتی برای انسانها داده است که این نعمت به کارکنان هلال احمر رسیده تا در شرایط سخت و رنج و درد در کنار مردم بوده به خلق خدا خدمت کنند.
وی افزود: کاهش آلام بشری بدون در نظر گرفتن ملیت، مذهب، دوست، دشمن و تأمین سلامت انسان ها در بحرانها بر عهده جمعیت هلال احمر است که خوشبختانه نیروهای خدوم هلال احمر استان ما در این وظیفه و خدمت رسانی سربلند هستند.
حجت الاسلام آل هاشم داشتن اصول بشر دوستانه و دوری از منازعات سیاسی و برخورداری از نیروهای داوطلب مردمی را از ویژگی های مهم جمعیت هلال احمر دانست و گفت: این شبکه بزرگ بین المللی با نیت اهلی و خالصانه خدمت می کنند که اوج این خدمتشان در دوران دفاع مقدس متجلی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این جمعیت در دوران دفاع مقدس520 امدادگر شهید دوهزار و یکصد امداد گر جانباز و ۳۲۰ امدادگر آزاده داشته اند که نقشی ایثارگرانه و انسان دوستانه آن ها در یکی از جنگ های طولانی کشور با اهمیت و تأثیرگذار بوده است.
منجم؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت های این جمعیت در استان گفت: تجهیز انبارهای امدادرسانی، خرید یک دستگاه جدید خودرویی برف نورد و دو توله سگ زنده یاب، شبانه روزی کردن داروخانه مرجع هلال احمر استان برای داروهای خاص از جمله اقدامات چند ماه اخیر این مرکز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها