خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت و گو با بسیج:

حفظ و استواری مرزهای اعتقادی وظیفه مربیان و معلمان است

تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت: حفظ، ارتقا و استواری مرزهای اعتقادی و فرهنگی از وظایف مهم معلمان و مربیان جامعه بوده و شهید مطهری به عنوان اسوه و استاد تعلیم و تربیت قرآنی در راس آن ها می درخشد.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۹۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

حجت الاسلام سیف اله نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج یک نعمت و فرصت بوده تا یاد و خاطره شهید مطهری بزرگ معلم قرن حاضر در تعلیم وتربیت برای گرایش به تربیت صحیح دینی و معنویت  در بین جوانان جامعه عشق و انگیزه ایحاد کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف و فقیه شهید استاد مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی به همه پاسداران سنگرهای تعلیم و تربیت، مربیان، معلمان و هادیان و تجلیل از زحمات آن ها بیان کرد: حفظ و استحکام  مرزهای اعتقادی، معنوی و علمی از رسالت مهم سنگر بانان سنگرهای علم و عمل در جامعه اسلامی بوده و شهید مطهری به عنوان فرمانده  همواره ایفای نقش  می کند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به احادیث و روایات در رابطه با علم و معنویت  اضافه کرد: تعلیم و تربیت انسان ها عشق به قرآن و اسلام وفداکاری در راه پیشرفت بوده و سنگربانی و مجاهدت در این عرصه افتخار همه عالمان، مبلغان و مربیان طریق عزت ،سعادت و کمال است.

وی یادآور شد: مبارزه با انحرافات و کج روی ها یادگار اندیشه پاک و قلم رسا و آموزنده  شهید مطهری بوده و این تفکر سازنده در اقصی نقاط جهان اثرات ارزنده داشته و اهمیت ویژه به خود گرفته است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها