رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ثبت نام قریب به هزار نفر برای شرکت در مرحله اول آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: قریب به هزار نفر برای شرکت در مرحله اول آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مهدی علی محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه هم اندیشی برگزاری مرحله اول آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم استان که با حضور دست اندرکاران اجرایی آزمون در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، افزود: آزمون هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، در استان سیستان و بلوچستان همچون سال قبل در دو حوزه زاهدان و ایرانشهر و همزمان با سراسر کشور در روزجمعه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در آزمون امسال استان، بیش از ۹۵2 نفر حافظ، در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد که این تعداد رشد چشمگیری نسبت به سال قبل برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تعداد۹۵۲ نفر شرکت کننده در این آزمون، تعداد ۱۲۰نفر خانم و مابقی آقا هستند.
شایان ذکر است در این جلسه که به منظور هماهنگی با سایر نیروهای همکار در اجرای آزمون، بررسی و بازدید از محل برگزاری آزمون، تعیینِ مراقبین و هماهنگی با آنان برگزار شد، معاونت اداری و مالی اداره کل، رئیس اداره امور قرآنی، کارشناس حراست، اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی، کارشناسان قرآن اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات