فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان :

جهادگران تا رفع کامل محرومیت با رمز یا فاطمه الزهرا (س) از پای نخواهند نشست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان گفت: در جمهوری اسلامی هیچ گاه جهاد متوقف نشده و تا رفع کامل محرومیت جهادگران از پای نخواهند نشست.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۱۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگا، سرهنگ مجید رنجبری در حاشیه اجتماع بزرگ و رزمایش جهادگران شهرستان پارسیان که با حضور پرشور بسیجیان این شهرستان برگزار گردید، افزود: این برای نخستین بار پس از شروع شرایط کرونایی در کشور بود که چنین اجتماعی در سطح شهرستان با حضور بسیجیان برگزار گردید.
وی بیان داشت: هم اکنون که این اجتماع در حال برگزاری است، گروهایی از بسیج سازندگی نیز در حال کار و تلاش برای رفع محرومیت در شهرستان هستند.
فرمانده سپاه ناحیه پارسیان اظهارداشت: در جمهوری اسلامی هیچگاه جهاد متوقف نشده است و بدانید جهادگران تا رفع کامل محرومیت از پای نخواهند نشست. رنجبری با قدردانی از بسیجیان، عوامل پایگاه ها و حوزه های مقاومت که در این جمع باشکوه حضور داشتند، گفت: امروز جهادگران در تمام عرصه ها برای رفع محرومیت زدایی حاضر هستند و امروز درخت بسیج، جهاد و سازندگی ثمر داده و رزمایش جهادگران فاطمی با انواع گروه های جهادی در تمامی عرصه ها با رمز یا فاطمه الزهرا (س) آغاز شده است و آماده محرومیت زدایی در سطح شهرستان هستیم.

ارسال نظرات